# Jiwa yang tersihir #

Saturday 5 October 2013

+Lines-Up Ummu Atiyyah 13+






Ada banyak hal datang tak terduga.
Semester terakhir di CFS, saya dipaksa menjadi president 
yang menemukan dengan banyak orang yang manis-manis
Saya belajar banyak daripada setiap orang.
mereka adalah keluarga besar saya di sini.
mereka yang datang menghulur bantuan dalam banyak keadaan yang melelahkan
juga
mereka adalah senyuman dalam keadaan yang membahagiakan.
dna hari ini adalah mungkin hari terakhir saya dapat berjumpa mereka semua
sebelum menyambung pengajian ke Gombak


Saya akan merindui saat mengatur program.
saat menjual sosej untuk jana kewangan
Saat menjerit sewaktu jualan charity sale di mahalah
Atau waktu bersama-sama mereka menjalani banyak program.
juga bertegur sapa bila berselisih di koridor (memandang bilik kami berdekatan)

Terima kasih sebab mengatur sebuah majlis perpisahan kita.
yang sangat sederhana tapi meriah :)




 





terima kasih untuk semester yang membahagiakan
Moga Allah merahmati kalian dengan kasih yang terdalam.


No comments: