# Jiwa yang tersihir #

Monday 2 July 2012

+ sudah tiba cinta yang baru part 2 +


rasanya dah berhabuk blog ni.
 Dah tebal berinci-inci debu melekat 
ok, baiklah. Kita sambung kisah yang tergantung 2 minggu lepas
( nampak sangat dah 2 minggu blog tak berupdate )




saya mulakan kisah kali ini dengan mereka semua
mereka antara rakan saya yang paling rapat di CFS IIUM
sebab saya suka melepak dekat bilik mereka
sebab bilik mereka sejuk. 
bilik kami panas tau ! parah !
inilah namanya penderitaan  dan pengorbanan .. hehe

yang dekat belakang belah kanan  sekali tu 
Cik  - asal Perlis. Suka dengar nada dering mesej dia. Layan puisi dengan dia memang best
Qisha - yang comel montel tu. Suka gurau dengan dia. Paksa dengar lagu klasik
Bab - cita-cita nak jadi pilot. kawan puasa dan sahur, eh..sahur ? hehe
Aimanlala - Kawan tempat merembat pinjam netbook . Banyak jasa mereka ni pada saya

walaupun mereka sukahati bagi nama baru yang tak glamor pada saya , haih =,='




inilah budak bilik yang sekepala
hehe
walaupun mereka kata saya ni budak pelik sebab suka puisi dan benda klasik
tapi kami masih boleh bergurau
Comel je mereka bertiga ni
kalau jalan sama-sama nampak macam saya ni kakak mereka je.
tapi awas !
mereka sudah berpunya , muehehe


dan  hari-hari di CFS pun berjalan seperti biasa
moga saya temui sesuatu yang bermakna disini.
dan lebih mematangkan.

2 comments:

MOHD HANIFF said...

selamat maju jaya dik! =)

Wafa Awla said...

terima kasih abang anip :)