# Jiwa yang tersihir #

Wednesday, 7 March 2012

TYPO LAGI ? KENAPA? KENAPA? KENAPA? SOB...SOB.... :(


Kata orang,

Kesilapan kali pertama itu proses
Kesilapan kali kedua tu KEBODOHAN !

tapi Wafa, kesilapan berkali-kali dah ni!
jadi, apa nak panggil tu? 
pergi mana-mana pun , tu la masalah utamanya





sedihnya !
kalau pergi bengkel ke, bedah karya ke...mesti dengar

"TYPO! TYPO ! TYPO !"

sob ... sob... sob ... BENCI BETUL !

Wafa dah buat satu gambar ni dengan penuh kasih sayang
disebabkan TYPO (ish menyampahnya tulis perkataan typo ni ! )
Wafa pasrahkan untuk PADAM / DELETE
maaf ya .. walaupun dah tandakan/ tag dekat kawan-kawan 






sepatutnya ----->  UKHUWAH   !




jari ni macam kena sumpah pula...(sambil gigit jari ! geram)
Macam mana nak jadi penulis ni !
cemburu betul dengan mereka yang hebat tu
diri sendiri ntah apa-apa
eja pun tak betul!

orang lain dah tersiar karya merata-rata majalah
awak?
habuk pun tak ada


memang tak ada bakat kot...tak mengapalah

# carilah mana-mana entry wafa atau status dekat FB, MERATA-RATA TYPO !

malas nak cerita panjang-panjang
mood-----> marah + sedih
jadi blog pun kena rasa benda yang sama !

5 comments:

poohrist said...

alo kesilapan & kesalahan kan salah satu punca kejayaan kita kelak..
tak nak sedih-sedih ye..

TiraPengemis said...

typo...normal la...hehe

... Wafa Awla ... said...

huhu..ok :)

... Wafa Awla ... said...

ye ke normal ? huhu ... bagi wafa tak normal! cacat! sob...sob

----- ----- said...

Benda normal je pun..
sepatutnya biarkn..hehe

NINJA