# Jiwa yang tersihir #

Monday 5 March 2012

Saya Dah Agak Yang Awak Akan Berubah ... :(







saya berharap mereka kekal seperti itu
dan tak berubah jadi sesuatu yang lain ...





hidup, kadangkala ada derita
kadang merasa bahagia...
saya pernah tulis ayat dekat atas ni dalam entry saya dulu ... awak ingat tak?
punya la saya berharap, awak tak akan berubah...
ternyata saya silap...

bila seseorang itu sudah pergi
itu bermakna wataknya sudah tamat dalam jalan hidup awak


Sebelum hatiku musnah lebih parah
Sebelum hatiku tercalar lebih banyak
sebelum hati saya terluka lebih dalam






pergilah  ... saya bukan saingan awak.
semoga awak bahagia


saya seronok mengenali awak, 
tapi saya tak bahagia ...

7 comments:

nuriyliamalek said...

hye wafa.ilove ur blog.simple but nice gilaaa :)
btw,awak followers saye yg ke 1000 :)
nanti saye akan review blog awk.n thanks sbb litkan blog saye as ur blog khas .terharu sangat <3

and,jangan sedeh2 yer.sedeh pulop saye bce post ni.hidup ni kan mcm roda.maybe ade hikmah di sebalik ape yg terjadi ! kuat yer !

-sayaiylia-

Zazachan said...

apa berlaku pasti ada hikmah disebaliknya. insyaAllah. awak jangan sedih2 lagi k, tabahkan hati..

Syafiqah Sarimen said...

saye tahu awak adalah seorang gadis yang sangat kuat

Wafa Awla said...

wah ke seribu? terima kasih ye awak :) ... hehehe, sebenarnya jarang bikin post shahdu ni, tetiba pula emo malam samalam ...ngeh3

Wafa Awla said...

terima kasih cik zaza :) ok ! dah tak sedih lepas baca komen cik zaza...ngeh3

Wafa Awla said...

mana awak tau ni ngeh3...terima kasih daun keladi ye sayangku KAMEN !

nuriyliamalek said...

hye awak :)

thanks sebab follow saye.

awak tersenarai dalam post ni :)

jemput bace post baru ♥

http://sayaiylia.blogspot.com/2012/03/promote-blog-mereka.html