# Jiwa yang tersihir #

Friday, 10 February 2012

buat novel ? bukan kerja mudah der ...

 
*
*
*
wah ! eh perasan tak ?
ye la blog ni dah bertukar sikit kan?
tak perasan? =,=' ok
suka tak? maaf la kalau mata anda bertukar menjadi juling apabila masuk ke blog ni (sampai hati! )
*
*
*
hidup Wafa didapati tak tentu hala
lantaran  berusaha dengan kerasnya menghasilkan sepuluh bab novel
huuhu ~

*
*
*
mungkin adik beradik penulis Wafa akan ingat



Wafa mesti dah siap.
                                                       Dia bukan buat apa-apa pun kat rumah.

Lepas SPM ni memang banyak masa

*
*
*
namun hakikatnya ~



Ish apesal la kepala hotak aku ni tak berfungsi 
tolonglah hadir wahai idea yang bernas!
ish, macam mana nak buat ayat ni?
eh , releven ke cerita aku ni !

*
*
*

kan seronok kalau jadi orang pandai
kalau sejam tu dah boleh buat 3 bab 
^
^
maaf ye ini adalah kata hati yang tak patut dituruti
Hang ingat boleh terus jadi pandai ka? (memarahi diri sendiri)

*
*
*

Jadi dengan ini,
Wafa Awla bangkit ! ewah
bersama semangat yang membara gitu !

Harap-harap la Puan Nisah Haron tak mengamuk baca cerita Wafa ni
huhu , takutnya
TIDAK !!

ish , tak nak la fikir negatif!
kalau beliau mengamuk , wafa cabut lari ! hihi :p

tapi tak la ...  Beliau baik orangnya :)
*
*
*
*
*
sekurang-kurangnya kita cuba kan ?
*
*
*
*
*
Wafa harap kepada mereka yang baca entry ni ( sedar diri sikit blog ni tak de siapa mau baca ! )

jom kita berjuang bersama - sama :)  :)
walaupun terpaksa merangkak kerananya :)
baiklah , wassalam :) :)

6 comments:

Dya Nadiah said...

Ayuh kita berjuang bersama-sama wafa, ayuhhhh ;D ;D ;D

... Wafa Awla ... said...

ya ini dia semangat !!!!!!!!

Syamil Adzman said...

Wafa Wafa. Idea tu hanya akan keluar bila kena pada masanya. Dia tengah segan-segan nak masuk pintu minda anda. Nah, kena masanya nanti, berduyun-duyun idea menjengah ke dalam minda! Hua3! Jangan berhenti mempelawa dia-idea.

... Wafa Awla ... said...

jemput masuk idea, jangan segan-segan . Eh , kenapa tu ? kenapa nak balik pula :(
awak tak nak rasa karipap ni dulu? Penat wafa buat sob...sob

ziera ramli said...

waah , cam best je wat novel. saya peminat novel ! :) hehe,

... Wafa Awla ... said...

huhu, hai :) terima kasih komen