# Jiwa yang tersihir #

Friday 30 December 2011

+ Pemantapan karya +

Assalamualaikum semua~

huhu , mula - mula sekali sebelum entry baru aku tulis ...wafa nak ucapkan terima kasih kepada orang yang selalu menyokong wafa dalam penubuhan blog ini. Semestinya my follower dan mereka yang selalu bagi komen positif kat shout box tu 
<3

*
*
*
Baiklah , kembali kepada topik , huhu... lepas habis je SPM. Aku terus pergi DBP untuk menghadiri Program pemantapan karya . Dan hari itu juga , adalah 'My Birthday'
*
*
*
*
*
*
-hari itu adalah birtday aku
-Aku peserta termuda (mereka panggil aku adik bongsu... so sweet )
-karya akan dibukukan  (kalau aku hantar la)
-Dapat jumpa alumni yang hush! hebat<3
-Mereka semnua memang sporting ! dan sangat baik
*
*
*
*
*
*
*
mereka sangat hebat!
tak macam aku~...hem...
*
*

MPR Mantap !
geng yang memang gembira habis!
*
*
*
*
huhu , kakak-kakak yang comel + baik

*
*
*
*
*
*
*
sesi pembentangan novel oleh Puan Nisah haron :)
*
*
*
*
*
*
*
ini adalah barisa Hot seat!
'Mahakarya'

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
pesert pemantapan karya

harap-harap aku dapat hantar karya pada tarikh yang ditetapkan . Tapi macam mana kalau aku tiba-tiba "down"? . Huhu... (fasal apa aku takut sangat nih!)
walau apapun , kalian sangat menyenangkan :)

wasalam

No comments: