# Jiwa yang tersihir #

Friday 30 December 2011

+kamera tersembunyi di hotel ? +

Assalamualaikum semua~

huhu , aku harap semua dalam keadaan yang sihat belaka :)
hey! cuti sekolah ni kamu semua ada pergi mana-mana tak ? .
aku ada terbaca benda di kat FB . 
*
*
*
*
*
Walaupun ada yang dah tau ,apa salahnya kalau kita berkongsi kan :)

*
*
*
*
*
Nampak saja benda ni , Aku terus takut... macam - macam cara dia orang buat !
letak dekat shower
kat singki
kat lubang tandas

adoi! tak ada kerja betul!

pergilah pasang kamera tertutup dekat lorong yang selalu ada mamat hisap dadah , Tepi jalan ke , tempat abang macho selalu lumba haram , jalan tempat selalu ada mangsa ragut ke...
Aman sikit~(huhu, macam hebat je)

*
*
*
*
Walaupin kita tak pasti benda ini benar atau tidak 
apa salahnya kalau kita berhati-hati kan?



huhu , aku sayang diri aku dan pembaca semua (huhu , sweet)
jaga diri , ok!

No comments: