# Jiwa yang tersihir #

Friday 12 August 2011

Hari yang datang ,,,pergi

sementara tunggu waktu berbuka puasa kat DM , aku pun duduk la kat wakaf tepi sekolah . Oleh sebab aku malas sangat nak bace quran time tu , jadi aku pun mengambil jalan lain cari pahala .   . Aku pun ambil angin jalan -jalan  dengan melihat ciptaan Allah . Tiba -tiba terdetik kat hati aku sesuatu perkara tentang masa yang menghayut usia . Sekejap je aku dah tingkatan 5. Kemudian habis belajar . Dah tak merasa nak pakai uniform putih . Dah tak pergi perhimpunan tiap pagi . Tak ada Badar nak suruh bangun Qiam . Tak da member macam Bieha Mat , Zati , Ena                          

                                                                                        budak Avicenna 







. Cikgu... dan segalanya tentang SMKAP. Macam aku rindu kat PETRA... macam tu la nanti agaknya aku rindu kat SMAKAP . malah lebih lagi .
nanti aku sekadar menebak khabar dibalik bulan


disitulah rinduku bakal terkumpul lagi..dan lagi
  rindu akan jalan pernah kita lalui hari-hari
banner yang ada kat jalan tu..hadis-hadis dan kata hikmat yang bergantungan kat situ

jalan inilah yang menyambutku dan menyaksikan pemergianku dari bumi smkap

dalam hatiku...ada rindu yang terkumpul










No comments: