# Jiwa yang tersihir #

Sunday 2 March 2014

+Awal Tahun Dan Beberapa Hal Yang Mengesankan+

Minggu kedua saya di IIUM, Gombak.
Saya dipanggil menjadi ahli panel di SMAP Labu.
Bayangkan orang yang biasa-biasa ini diminta bercakap-cakap tentang hal yang baru
saya mungkin tak dapat berikan banyak, namun itulah yang termampu.
Itulah yang dapat dikongsi untuk adik-adik.
dan laporan mengenainya tersiar di Berita Harian.





Saya sudah lama tidak berjumpa adik beradik LO
Oh ya! kali ini Kak Eja buat kejutan
'apabila beliau menyuruh saya mengendalikan slot Budaya Dalam Puisi
Tada~ saya masih kekok lagi.
masih banya ruang yang perlu diperbaiki.





entah bagaimana ada seseorang menegur saya di twitter
bertanya samada saya boleh membaca puisi secara terbuka di Humanitarian Expo atau tidak
Sebenarnya saya tidak bagus mana
sedikit gemuruh juga. Saya hanya mampu cuba yang terbaik
Alhamdulillah, selepas bekerja bersama-sama sahabat yang manis-manis ini,
saya seronok pula.





Tuhan, terima kasih untuk segala kesempatan

1 comment:

wanariahamiza said...

Beruntungnya masuk surat khabar.