# Jiwa yang tersihir #

Thursday, 3 May 2012

+ Di sini tempat bermula ^_^ +


Saya mulakan zaman remaja saya di sekolah inilah.
SMAD Klana.

Sebuah sekolah yang pernah terkenal kerana satu kes bunuh.
Mana-mana kami pergi pun orang akan cakap
"Petra? sekolah pembunuh tu kan ?"

Tapi itu waktu zaman saya, zaman sekarang dah tak orang cakap macam tu
sebab sekolah tu dah makin bagus sekarang
Well Done !

Sungguh ! Kehidupan di Petra selama 3 tahun sebelum pindah SMKAP
mengajar saya banyak perkara
Tentang Tuhan, Tentang Kawan, Tentang kehidupan


hehe, waktu zaman sekolah dekat Petra dulu,
saya dengan kawan sangat nakal ! hihi


*
*

*
*

Ada seorang ustaz yang selalu jadi bahan bualan kami (bukan megumpat ye ! )
Ustaz Syakirin namanya
sangat tegas dalam ajar Arab
bayangkan dia suruh ingat semua benda dalam Arab.
Kalau tak, habislah Rotan lah gamaknya !



*
*
kita selalu lepak sini dulu..
hihi







Semalam, singgah Petra
nak tengok keadaan sekolah lama.
Sungguh lain sekarang. Suasana dah tak macam dulu kan ?
 budak semua dah baik. Tak jumpa lagi orang yang macam kita 
^_^


 Petra selepas kita pergi meninggalkannya--->

inilah tempat lepak kita dulu 



ustaz Syakirin dah tak ada rupanya
dulu pernah janji macam ni 

"Ustaz, lain kali saya datang, saya mahu tangkap gambar dengan rotan ustaz"
Tapi tak ada rezeki. Ustaz dah pindah rupanya/


saya harus kenalkan pemandu pelancong saya ..kuikui
Zara, Madi



Inilah bengkel KHB.
Penat oh nak buat kerja kayu waktu tu
hehe, nasib baik dapat A 
walaupun waktu jumpa Cikgu Azizah (cikgu khb saya dulu) beliau cakap :

" Ya Wafa, kamu memang nakal dulu. Betul "

hehe, maaf ya cikgu ..kuikuikui



laluan ni dulu la laluan kelas kami
3 imtiaz
3 ihsan
3 itqan 

samakan? cuma mungkin lebih bersih kot ..hehe



Inilah Alumni yang rindu sekolah :D

Kawan,
saya masih jumpa kenangan kita dulu
ada di situ
dan
Dalam hati saya :D

3 comments:

Aliff Haikal said...

pheh shuffle tu . terbaik haha

wafa dulu sekolah agama ek ? wahhh , bagus :) rindu kan skolah lama . bila balik semula , mcm2 penambahbaikan . cikgu yang ade dah takde , cikgu yang takde dah ade . ehh >,<

anis @ afam said...

assalam,wafaaaa...
sy prnh msuk kelas 1 imtiaz thn 2007.. tp, kejap je la(bln 2 - bln 6)
huhu..

... Wafa Awla ... said...

Aliff - walawei, ;p

Anis- ya , wafa ingat :D