# Jiwa yang tersihir #

Wednesday, 30 May 2012

+ Dah besar rupanya, huhu +

 
 
Ini adalah entry paling syahdu abad ini
 Iya, kali ini saya bukan mahu cerita tentang keadaan kucing saya
atau anak cik Bedah yang dah makin besar tu.
 
ini fasal saya yang dah makin membesar ni (ek =,=' membesar ? )
dalam suasana langit ala-ala mendung merajuk dan angin makin kencang bertiup
maka saat itulah entry ini ditaip.
huh, sunyi saja FB lepas kawan-kawan semua lari pergi matrik.

saya pula tiba-tiba rasa sangatlah tidak mahu masuk asasi
tak mahu nak sambung belajar
rasa macam nak duduk rumah lama-lama  main dengan kucing HAHA

tapi apabila suiz otak saya boleh berfungsi kembali dengan jayanya...
akhirnya saya pujuk jua hati ini cewah !
 
lepas masuk UIA nanti, saya bertekad untuk jadi lebih matang (muehehe walaupun macam tak je )
Ada sesiapa yang dapat asasi UIA ? jom kita berkenalan
Ramai kawan syok tau .

semua dah ada haluan masing-masing
sekejap sahaja rasanya masanya berlalu
 
lepas ni dah tak boleh la 
~nak jadi hantu FB dan Twiter
~makan banyak-banyak
~baca blog Yuyu dengan hencik haikal
~nak chat dan komen dengan kawan-kawan coka coki
~nak keluar jalan-jalan dengan kawan-kawan
~peluk Bujang (kucing saya :) )
dan yang sekutu dengannya.
 
kawan.
nanti doakan saya dipermudahkan untuk exam minggu taaruf tau
tak tahulah nak jawab apa nanti
memandangkan otak saya sudak beku macam ais dalam cerita titanic tu muehehehe
apapun moga baik-baik saja :)


ok, jaga diri. wasalam


3 comments:

Aliff Haikal said...

Wafaa ! taiah diucapkan sbb dapat asasi kat UIA ! kagumnyaaa :)

ehhhh nanti rajin2 , baca lah belog haikal lagi . setia menunggu :)

selamat maju jaya di UIA !!!!!!

Liza Razak said...

good luck in UIA :)

... Wafa Awla ... said...

Aliff- tq tq tq

liza - terima kasih