# Jiwa yang tersihir #

Monday, 27 February 2012

+ Menyakitkan hati betullah !! (entry PANAS ) +










hish!
kenapalah hari ni semua orang nak marah aku

yang kau pula
manalah aku tahu kau tulis notis kat situ
siap tulis entry lagi mengutuk aku
hadoi! mari la kita tegur elok-elok
tak payah la tuduh-tuduh ni 

muncul pula seorang lagi ni
bukan akulah yang cakap macam tu
kenapa mesti nak salahkan aku?
ish dah la! mengarut!



nasib baik sabar tu separuh daripada iman 
kalau tidak! nahaslah !
aku caci maki kau semua dalam blog aku yang suci ni !


tapi tak apa, aku dah maafkan kau semua :)

2 comments:

CikFi said...

sabar ye cik wafa....

... Wafa Awla ... said...

tengah usaha sabar ni Cik Fi :) Terima kasih ye :)