# Jiwa yang tersihir #

Friday, 3 February 2012

+CONTEST PERIBAHASA MELAYU BY ARRA AHMAD & AMALINA+

*
*
siapa nak tahu, belonban Wafa telah berfungsi ... hihi :)
terus je bukak blog dan semak sikit blogger mana yang buat contest
TADA~
terjumpa satu contest yang menarik :)
*
*
*

Menarik kan ? Ada berani ? jom join
picit sini !

*
*
*
baiklah, peribahasa yang Wafa nak ketengahkan (ewah! )

'MATI TIDAK AKAN MENYESAL, LUKA TIDAK AKAN MENYIAH'

maknanya :)

Niat atau tekad yang sudah mantap !

*
*
*
jadi kalau awak semua dah nekad nak meminang orang tu, cakap macam ni tau

"Saya bersedia untuk menyunting anak mak cik menjadi isteri ke empat saya.Kerana jiwa saya mati tidak akan menyesal,luka tidak akan menyiah "

*
*
*
ewah! bukan main lagi
kalalu bab kahwin cepat saja ingat !
kih3 itu rasanya

wassalam :)

DAH BACA ? KLIK SINI

3 comments:

Arra Ahmad said...

menarik..akak pun tak pernah dengar peribahasa ni..
thanks sudi join..:)

jal said...

jal lompat dari contest yang sama hihihi
nice peribahasa
one more
dah follow dah pon
jom follow jal balik

http://sayagilerpurple.blogspot.com/2012/02/bisnes-paling-menguntungkan-buat-masa.html

❤nur' amalina❤ said...

terima kasih sudi join.