# Jiwa yang tersihir #

Tuesday, 17 January 2012

+ ya ! saya memang minat awak ! ... salahkah saya ? +


*
*
memang bertuah la awak sebab dapat baca entry Wafa kali ni
Malam ni Wafa Awla
dengan sejujurnya 
akan menyatakan 
isi hati ... <3

Wafa memang minat dia dah lama 
kalau dulu , setiap hari kot Wafa  tenggok dia 
tapi dia ada ramai peminat 
*
*
siapa lagi , kalau bukan 

MATLUTFI :) :) :)


kih3 Wafa minat videop dia la
huhu , takut-takut ada yang kecewa je...(hish perasan : p )
best sangat video dia 
*
*
Wafa paling suka yang ini 
*
*
dan ini :)

*
dan semua lah ! semua Wafa suka !

kalau nak sampaikan kebaikan tak semestinya kena masuk TV atau jadi menteri
kita boleh buat dengan macam-macam cara
seperti
- vlogging
-blogging
dan
-jongging
eh!
*
*
senyum sokmo  , wassalam :) :)

5 comments:

susulemakmanis said...

akak pon suka die wafa!

dyabunga said...

suka lah video tu..realiti kot..hahaha

harizah_aefos said...

setuju, tak semestinya nak sampaikan kebaikan kena masuk dalam tv je.ada cara lain jugak,

Mak Usu said...

hihihi.. video Matlufti memng bestt!

Fei Yang said...

Alolo..wafa,,kita pun suka dia..dia comel sgt,,dah la 1 negeri ngan alia..hehe