# Jiwa yang tersihir #

Friday 30 December 2011

+ aku kahwin ? biar betul ! +


Assalamualaikum semua ~

Apa khabar semua pembaca yang kucintai <3
ewah , sweetnya!
nak tau tak waktu along aku nak kahwin dulu orang ingatkan aku yang nak kahwin lepas SPM. 
sebab orang tak sedar kot yang ayah ada seorang lagi anak perempuan .
Along kerja di Sabah . Jadi , jarang nampak dia kat sini :)
*
*
*
*
*
Jadi entry kali ini ... adalah tentang WEDDING OF THE YEAR ALONG :)
*
*
*
*
*
*
11/12/11
*
*
*

Along kena arak dulu sampai masuk rumah  . Baju pengantin putih~ so sweet <3

hebat tak ? huhu , nasib baik orang yang angkat dia tu kuat belaka . Kalau tak ? ...huhu faham -faham saja la


*
*
*
*
*
*
menepung tawar

(selamat pengantin baru ... semoga berbahagia .. la..lalala ....ewah )
*
*
*
*
*
tiba-tiba ada seorang daripada tetamu yang aku musykil 


*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
huhu , tahniah along

Aku and mama
ya ! kanan tu la mak aku walaupun dia lagi cantik dari aku .

k , wasalam 

p/s = kalau kamu semua nak nikah jangan lupa ajak tau !

No comments: