# Jiwa yang tersihir #

Saturday 20 August 2011

jangan pergi dulu saudaraku...........

hari ini aku nak berkongsi satu perkara yang  sangat penting

                                                        iaitu isu muRTAD





 aku bukan nak bajet jadi ustazah kat sini... tapi isu ni penting sangat. Aku pun bukanlah orang yang pakar dalam hal agama . Cuma aku rasa bertanggungjawab pula nak cakap benda ini. Aku harap sangat korang dapat baca entry aku sampai habis





mereka ni (pendakyah kristian ) ada macam-macam cara nak rosakkan akidah kita . paling popular sekali adalah mempermainkan perasaan anak dara atau wanita 


 cara diorang macam ni:

 Untuk makluman semua, pertubuhan-pertubuhan kristian telah bersepakat untuk memberi satu bentuk skim galakan kepada para jejaka kristian serta diberi  tunjuk-ajar mengenai teknik untuk memikat gadis-gadis melayu Islam untuk dijadikan pasangan mereka.Berbagai-bagi teknik memikat akan digunakan dan mestilah bergantung kepada latar belakang gadis yang disasarkan. Tapi, apa yang membimbangkan kami semua adalah, sasaran utama mereka kini adalah 



gadis-gadis bertudung labuh yang berpendidikan agama. Tapi ini bukan penghalang untuk gadis atau wanita bertudung labuh kat luar sana untuk kekal bertudung labuhkan?


Teknik gunakan adalah lebih kurang sama sahaja. Pada peringkat awal mereka akan mencari jalan untukberkenalan dengan anak-anak gadis kita, samada melalui hubungan kerja, hubungan sesama pelajar mahu pun hubungan jiran tetangga. Kemudian, mereka akan berlakon seolah-olah mereka telah tertarik dengan kesopanan, cara berpakaian serta kelembuatan tingkahlaku anak-anak gadis kita ini.


Antara ungkapan yang sering digunakan adalah

“Adakah semua anak-anak gadis melayu begitu ayu dan sopan?”,
“Didalam masyarakat saya, tidak pernah saya bergaul dengan gadis yang begitu berakhlak”,
“Saya tertarik dengan tingkah laku awak”.
“Saya ingin mengenali awak dan agama awak dengan lebih dekat lagi”

Biasanya, anak-anak gadis yang berpendidikan agama kita ini akan terbuka hatinya untuk menerima kehadiran jejaka kristian ini apabila sijejaka mula menyatakan keinginan untuk mengenali agama Islam dengan lebih dekat lagi.


 kalau korang dapat agak ... sijil apakah ini ?





hem aku ni perampuan ... so aku tahu kalau orang dah layan kita baik mesti kita terasa sesuatu , Tapi perlu korang sedar bahawa agama adalah segalanya . Kalu korang buat dosa apapun janganlah sampai mempersekutukan Allah . Aku bukan suruh korang buat dosa selain murtad . BUKAN ITU YANG AKU MAKSUDKAN ! . setiap apa yang kita lakukan kelak akan diperlihatkan .

 

ada satu cara lagi iaitu


 diorang akan cari orang Islam yang susah . Tinggal kat gereja . Wat kerje kat gereja. Dapat elaun . hidup girang TAPI!!   KITA ADA DUNIA YANG SETERUSNYA . IAM REALLY HOPE THAT MY READERS TAK TERPENGARUH . INGAT PESAN AKU TAU !

sebagai hadiah nah ambil doa ni


                                            INGAT!


  





No comments: