# Jiwa yang tersihir #

Monday, 9 January 2012

+SEGMEN PESAN DIA , IBUKU +


sebuah segmen menyentuh perasaan dan jiwa oleh

BRO BEN ASHAARI

*
*
*

BEN ASHAARI

*
*
*

dan membuat anda
merenung makna kasih sayang ibu

kalau anda begitu terkesan 
picit sini


+pesanan terakhir sebelum Mak tidur+

(sebab aku tidur lambat dari mak )

huhu , sebenarnya Wafa tak berapa nak tangkap sangat mana yang paling terakhir
sebab semuanya macam terakhir je untuk hari ini :)

baiklah ,
- Mak suruh wafa fikir nak masak apa esok tengahari :)
maklumlah kalau lepas SPM tak dapat kerja...
pembantu rumah sendiri la nampaknya

- oo, Mak ada suruh ngaji , maklumlah tsunami  gemersik kalbu menyebabkan kami adik beradik 
"fly " mengaji lepas solat Maghrib

-ooh , ada satu lagi , erm Mak berhasrat agar kami membuang kucing
yang sudah berjumlah 28 ekor tu

rasanya tu je kot menjelang detik 12 malam  , ewah , macam Tahun Baru pula
maaf , kalau menarik 
baiklah , wassalam :)

5 comments:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

wahhhhhh 28 ekor kucing.. banyak tuuu hehehe

mashitah ismail said...

mesti rumah meriah dengan meoww2 sebanyak 28ekor... uuu dasyat hehe

Arra Ahmad said...

28 ekor..mak oii..niaga ke?hehe

dyabunga said...

banyak nye..smpai 28..dah macam dya.. tp dya bela rabbit..hehe

EZAD AMIR said...

erkkkkk...giler byk kucing...
kt rmh sy sekor pn xde haiwan...ekekekeke..nyamuk dgn semut ada la.