# Jiwa yang tersihir #

Friday, 6 January 2012

+ Minggu Penulis Remaja (lembar kenangan 2011 )+


huhu , entry kali ni nak cerita tentang MPR :)
selain tu nak cerita sikit fasal MPR ni dekat 
+Jiwa Buku +
dan sesiapa yang akan tertarik dengan entry ini

*
*
*

*
*
Minggu Penulis Remaja sebenarnya merupakan program anak angkat Dewan Bahasa Pustaka
Remaja yang berusia 17( hingga tak tau la tak ingat pula)
yang berbakat akan dikumpulkan disini :)
kami dilatih untuk menulis oleh 
penulis yang mempunyai nama besar 
*
*
*
serius ! memang best 



*
*
zaman MPR dulu :)

*
*
*
ada sesi lawatan juga 

*
*
*
Abang-abang kita ... kih3

*
*
*
kat sana lah kami kena "basuh"
waktu sesi bedah karya ... dan itulah kenangan termanis


*
*
*
nak selit sikit gambar ni hi3
*
*
*

best kan ? 
nak masuk pun bukan calang-calang 

Wafa pun jadi peserta yang paling tak tau nak buat karya
sampai sekarang , huhu
Tapi tak pa , Wafa cuba

Nak masuk program ni awak kena ada karya samada cerpen
atau puisi yang pernah tersiar dimedia cetak
atau (berapa kali mau atau da ..)

pernah menang mana-mana pertandingan :)

Wafa harap awak jelas , kalau tak boleh tanya Wafa kat cbox tu

baiklah , Wassalam 



2 comments:

susulemakmanis said...

waa..aktiviti yg menarik ni..

Muhammad Izzaidi said...

boleh ym jap x. bayak lagi soalan yang nak ditnya ni. add >> diorang_korang@yahoo.com