# Jiwa yang tersihir #

Tuesday, 3 January 2012

+ IMPORTANT ; APA YANG KORANG PERLU TAHU TENTANG GAY +


*
*
*
*
apa khabar semua readers ? tadi Wafa ada tengok siaran HALAQAH ...sebelum tu  , hope awak semua  sihat fizikal dan paling penting JASMANI 

wafa sangat yakin awak semua pernah dengar tentang GAY . 



Wafa rasa benda ini sangat  penting !
dan wafa akan cerita pada awak semua ciri-ciri Gay yang awak perlu kenal
terutamanya untuk  golongan lelaki 
*
*
*
untuk pengetahuan readers yang Wafa sayangi <3
Gay terdiri dari 2 jenis


+GOLONGAN PERTAMA : TOP +

- golongan top biasanya terdiri dari yang sasa

-diorang ni pakai anting-anting

-rajin pergi gim (nak cuci mata )

-badan mereka ..fuyo berketul-ketul

-suka pakai beg besar (supaya nampak gagah gitu ~ )

golongan Gay ni suka pergi Bangkok (Siam) tak tau la sebab pe... ada kubu kot kat sana

+GOLONGAN KEDUA : BOTTOM +

-biasanya lembut sikit

-suka urut lelaki dengan terlampau kasih sayang (faham sendiri lah kan ! )

kulit mulus licin ( kalah wafa ! )

kalau puji lelaki tu , bukan main lagi

 exmple " hensem la lelaki tu "

kalau nampak lelaki , bukan main besar lagi mata dia ..


Orang Gay ni juga suka minum minuman yang bergas dan .... suka kumpul seluar dalam *malu pula nak tulis

*
*
*
*
Mereka tak peduli apa orang nak cakap pasal mereka

"people like us"

inilah salah satu dari ajaran mereka

Tshirt ini ada jual kat jalan Bukit Bintang sana ~

banyak kot Port mereka beroperasi sewenangnya 

*
*
*
*


Kalau ada Gay yang baca entry Wafa dan tak puas hati . I am Sorry . Tapi ini kenyataan 

Lelaki dicipta untuk perempuan ... bukan dengan kaum sejenis
*
*
*

"kami memang macam ni , kami tak suka perempuan . 
Kami kira baik tau , kalau buat tak dapat anak 
Tak da pun anak haram kat Malaysia ni 
Kami  tak menyalahi undang-undang pun
Dan paling penting
kami tak susahkan kau pun . Kami akan perjuangkan hak kami
Hei , Hello come on la ! Gay ni  normal  la modern 
up to date la sikit . "
*
*
 Ini adalah alasan paling bengap *sorrry to say 
awak dengar ni , Sebenarnya naluri awak tu ada pada kami kaum hawa
cuma NAFSU awak tak betul !
so , the point is control your self !
memang la tak akan ada zuriat . Jadi awak nak tengok Malaysia ni
penuh dengan Gay ?!
banyak maksiat sana sini 
memang tak salah hukum dunia ... tapi hukum agama ?
ada awak fikir?

 i know that i am not ustazah that can talking about this
 but at lis . i am telling u the truth
(wah .. aku main hentam je cakap omputih nih ! )

itu budaya orang luar . Kenapa kita nak ikut
kita masih punya identiti
sudah tiga ratus ribu penduduk kita tergolong dalam group tak normal ni

tak kan kita nak biar je ... kesian mereka :(
ingat lagi tak macam mana Allah turunkan bala kepada umat nabi Luth ?
janganlah kita menerima bala Allah seperti itu

*
*
*
*
kalau awak semua ada member macam mereka ... bawalah ke pangkal jalan tau :)

dan paling penting Wafa harap pembaca semua jaga diri 
jangan join group mereka pula !

moga wafa dan pembaca semua .... dilindungi Allah . Amin

baiklah , wassalam




 

3 comments:

Woofer Storm said...

cool entry..

#sy bukan gay,sy okey^^

aman_ansyari said...

yeaaahhh !

*i'm les ,kahkah !

... Wafa Awla ... said...

Woofer Strom >>>> alhamdulillah =,=

Aman Ansyari >>> les ? aku pukul kau kang !hahaha
(sejak bila hang tukar nama )