# Jiwa yang tersihir #

Monday, 2 January 2012

+ gerangan siapa ? +

*
*
*
*
Amacam tulisan kat atas ni . Barulah Wafa terkedek-kedek mau buat :)
terima kasih untuk Lyssa Faizureen !
ok baiklah . Aku tak mau cakap fasal tulisan tu kali ni

wafa mau cakap fasal seseorang yang suka komen entry Wafa . Sebab tu Wafa tulis entry ni untuk dia 

gerangan siapa agaknya ?
*
*
*
*

"gerangan siapa buat ku begini ,
dalam temasya ku mengundur diri,
darilah jauh asyik memandangnya
sekalipun  dia masih tak perasan ku disini "
*
*
*
ok lupakan lirik lagu yang tak ada kena mengena tu :)
gerangan itu ialah 
*
*
*
SUSULEMAKMANIS :)

MISS SUE  <3

*
*
*
*
*
*
*
*
terima kasih  Miss Sue :)
jom kita lihat antara  komen beliau 
*
*

*
*
*

*
*
*

ok . Jom terjah blog beliau ramai-ramai 


terima kasih Miss Sue sudi komen entry Wafa dalam blog serba kekurangan ini 
:)

Wafa dah Follow Miss Sue :)

baiklah . Wassalam


5 comments:

ainol akasyah said...

skrg tgh miss someone :(

susulemakmanis said...

hey dear!,malulahhhh..hehe!thanks=)rjin2 lah jenguk blog miss sue yg xseberapa ni jgk.

... Wafa Awla ... said...

huhu , insyaAllah

cik ayuni said...

hai dear, hepi Blogwalking ye..

... Wafa Awla ... said...

ok... insyaAllah