# Jiwa yang tersihir #

Sunday 1 January 2012

+ Azam kah ? +

Assalamualaikum semua ~

*
*
*
*
*
*
Azam tahun baru aku ? 
aku pun tak tahu , setelah aku lama termenung dekat luar tingkap 
akhirnya ...

jeng
jeng 
jeng
*
*
*
*
*
*
*
-Nak masuk suratkhabar ... huhu gila punya azam !
macam mana pula aku nak masuk suratkhabar ... aku bukan artis pun. Huhu

- Nak kurus... huhu , member orang kata aku dah gemuk .Sedih aku :(
sebab tu nak kurus balik

-nak hasilkan banyak karya .Lepas tu nak hantar dekat DBP :)
harap DBP makin maju dan berbaloi buat program untuk aku :)

-Nak mak naik atas pentas ambil result SPM aku yang cemerlang.. amin ya Allah 40kali

-Nak sambung belajar dekat luar negara

- Nak tambahkan follower blog yang tercinta :)

- Nak jadi hamba Allah yang lebih baik :)....sudah semestinya ! .

awak semua azam pula macam mana ?

baiklah , wassalam

No comments: