# Jiwa yang tersihir #

Saturday, 14 January 2012

+Awak berasap... Wafa tak suka la +

*
*
hey awak semua :)
huhu , apa khabar la kamu semua ni ?
harap-harap sihat selalu tau :)
*
*
*
*
Siapa kat sini rasa merokok tu hebat
Angkat kening !!!
(huhu , selamba la awak ni )
 Wafa nak minta pendapat korang la
mengenai rokok :)

kenapa awak merokok ek ?
sedap sangat ke?
rasanya pizza lagi sedap la (kih3 )
mesti awak ada sebab sendirikan 
tak pe ...
*
*
*
Tapi Wafa tak rasa itu baik untuk awak :)

sebab Wafa sayang la , wafa buat entry ni untuk awak 

*
*
 dok godam baca status kat FB 

maka terjumpalah ini >>>



*
*
*
*
ditambah pula dengan ini 
*
*
*
*
*
*
*
Wafa yakin , bukan Wafa seorang saja yang benci bau asap rokok

Cuba awak berubah perlahan-lahan 
mesti boleh punya ...!
Wafa tau awak boleh tinggalkan rokok tu 

*
*
*

peace<3
baiklah , wassalam



6 comments:

aracahayacinta said...

ara pun tak suka orang merokok..
ehe...

... Wafa Awla ... said...

hem ,samalah kita :)

LiNda said...

sy x suke org merokok sebab busuk n asap dia leh jejaskan kite sekali. Haisssshh..tapi pelik kan bile makin ramai pulak wanita yg smoking..

Shah Eira said...

ira p0n tak cuka ! b0leh menyebab kan gg kuning .. dh jugak membawa maut ! -_- hrp org yg isp r0k0k cepat berubah ! byee

Azza Azman said...

azza pun benci rokok!! follow blog ini juga sebagi tanda persahabatan dan sokongan.. teruskan menulis untuk Allah swt.

... Wafa Awla ... said...

hihi terima kasih atas sokongan :)