# Jiwa yang tersihir #

Saturday 31 December 2011

+ pergilah kau 2011 +


Assalamualaikum semua~ :)
*
*
*
*
huhu , semua orang ada cerita masing - masing 2011 ni kan ? Ada yang putus tunang , sambung tunang , putus kawan dan kawan balik . Fly kelas *bukan saya walaupun macam saya hahaha ,
rumah terbakar, lupa jalan balik rumah , meninggal dunia dam hidup balik
jap , ada ke ?
ok , wafa berhenti merepek !!

*
*
*
*
*
setiap perkara yang berlaku akan  mematangkan kita sebagai seorang manusia . Huhu , esok dah masuk tahun baru 
jadi apa salahnya kalau kita pastikan tahun depan lebih baik dari tahun ni <3
ampunkan salah mereka yang memang bersalah dengan kita
apa? susah nak maafkan ?
ye...aku faham ... sebab aku pun rasa macam tu 
tapi , biarlah kita hadapi tahun baru dengan jiwa yang bersih dan aman <3

*
*
*
*
baik , esok aku nak update fasal azam tahun baru ! azam ke?

baiklah . wassalam

No comments: