# Jiwa yang tersihir #

Sunday, 23 October 2011

segmen hujung minggu Cinta siber oh

Ini segmen Abang Ben.  kalau korang nak join tekan sini
 

 Ini just pendapat... jangan pulak ang pegi hamun aku lepas ni

Kelebihan

-   bagi mereka yang gagap atau bisu.. tak payah risaula soal komunikasi. Ang tinggal taip jep luahan hati ang . ketuk jep papan kekunci... dia bukan tau pon



- Ang tinggal pilih je mana yang ang nak ... gigi tak de ke, Tinggi ke. silap-silap muka cam Abang Ben pon ada (memain jep ...)

-  Buat orang yang bekerjaya inilah masa yang sesuai nak cari calon . Hari-hari mak tepon suruh bawak calon  menantu balik . On laptop abis cerita . Manalah tau jodoh

       

Keburukan ?

- wei jangan memain bai...memangla dia letak muka macam Awal Ashaari... sat gi kalau jumpa muka macam.....hai pikir la sendiri



- Ang tak tau latar belakang dia... entah-entah warga Nepal yang kena buang negeri sebab pecah masuh rumah menteri ke ( haiperbola sikit )

- ang boleh jamin ke dia jujur dengan ang . Dalam siber bukan main lagi cakap itu ini . Tapi kenyataannya ...hampeh . Kata bujang . Rupanya isteri dah 4 ... anak dah 98 ! mampus...lebih parah lagi kalau tu jiran ang .



- penjenayah ? ha..ini yang paling ang kena takut . cuba ang bayangkan dia kata nak jumpa ang . Nak  kenal ang lebih dekat . Tapi.. lain pula jadinya .

- berapa banyak dah kes terjadi berkaitan cinta siber . Kes cerai la..hapa ..banyak lagi . Tak boleh pakai semuanya . Mula-mula chat. Lama - lama ? . Nauzubillah .



 tu je pendapat aku .k.. bye

8 comments:

aida4eva said...

rasanya mcm byk buruk dr baiknya kot..

pandangan masing2...no offense :)

http://aida4eva.blogspot.com

BiQa HatmiN said...

betul lah..kes rogol, culik bunuh semua kadang2 datang niat tu dari siber lah...dah canggih kan

safwanmahzin said...

say nope ok...
http://thelazy-ism.blogspot.com/2011/10/cinta-siber-oh.html

fuuyooh said...

Salam kenal..dtg dr blog abg ben..hihi

Kenali saya :)

mas saari said...

salam perkenalan!
tahniah terpilih blogger pilihan Ben..

saya tak percaya cinta siber ni!

Faz Abas said...

Congrats sb jadi blog pilihan BA hari ni!

Nanti habis kelas, singgah blog acik di www.kisah-dan-kasih.blogspot.com. Acik menulis cerita pendek bersambung2, nanti komen ok ke tak :)

~ieda~ said...

cinta siber neh da +ve n -ve dia...kita sndri yg kna pndai mnilai 2 semua...btw, jengah n follow cn...naty singgah lah blog ida ya ^_^

RJ Beena said...

singgah pagi.... from blog BA..congrates ya jadi blog pilihan BA :)