# Jiwa yang tersihir #

Thursday 15 September 2011

.............Feeqry.................


Kata orang ... semua manusia ada kelebihan dan keistimewaan masing - masing . 


Ada yang boleh bercakap  dengan spontan :

                               

Ada yang boleh menulis dengan cemerlang :
Macam kak salina kita ni ... tulisannya yang berjaya menyentuh jiwa.


                                          juga ini








                                    

macam yang kita tahu ... dulu , kalu kita sebut pasal komik , kita anggap macam bahan bacaan picisan ...
 Aku ingat lagi waktu mak aku marah abang dengan adik aku yang  beria-ia kumpul duit beli komik  .


tapi lepas muncul  2 insan ini :






Malaysia seolah-olah dilanda virus . Kat sekolah , perhentian bas , perpustakaan ... semua orang membawa virus ini .
 
"Siapakah mereka ni sehingga member2 aku sanggup bergaduh dan menunggu giliran untuk membaca komik mereka ?"


          ibarat suatu keajaiban member2 aku terus semangat gila nak belajar .( maksud semangat gila adalah : lebih semangat daripada biasa)
                 tapi lepas komik itu sampai ke tangan aku,


                       aku rasa ... "sesuatu"


mencipta sesuatu yang baru bukan mudah . Tapi hasilnya sangat indah . 


Apabila kita meletakkan emosi pada watak dan jalan cerita , maka    akan menjadi    berkuasa


                   AFIQ + NAZRY  = feeqry



kepada feeqry ... teruskan usaha murni  ini . Walaupun anda bersalah membawa virus ini  , kami tetap menyokong . 
belajar jangan lupa .( eh , tak pe kot ... sebab diorang ni pelajar cemerlang )

chaiyok! *lepas ni bolehlah buat watak komik ada nama wafa....he...he...(seronoknya kalau mereka betul-betul baca blog aku yang tak seberapa ni ! )


sekadar ucapan penghargaan . Aku bukan siapa-siapa .




konklusinya ... kita semua ada keistimewaan .. mari kita buktikan




p/s: *iam really mean it ..ha..ha



No comments: