# Jiwa yang tersihir #

Wednesday 31 August 2011

Suatu hari dihari raya...

Raya... raya ... raya ...



Maka bermulalah episod raya aku pada tahun ini (2011)
Ha... pagi raya je ...aku tak de tudung colour sedondon . Kalau ada pon , tudung saiz budak tadika pakai .
 Jadi , dengan penuh perasaan aku berlari pergi rumah makcik aku pinjam tudung ( sebab dekat ). Ha...ha..  aku memang kesian . Tudung pun tak ada . Lepas tu makcik aku cakap


"Kalau dah pinjam tak payah pulangkan ." yelah kat rumah dia belambak tudung , tapi walau apapun ... terima kasih mak long ! nge ... 
ok ni yang aku nak cerita . rumah berganti rumah . Yang aku pelik kenapa aku didiskriminasikan . Aku tak dapat duit raya banyak .Hem... matang sangat ke muka aku ni ? ... mungkin kot .


sebenarnya... tak ada rezki buat aku . Apapun , selamat hari raya . Maaf zahir batin





No comments: